MoDoNörden: Blir vi kvar i HA kan nog pappa ge honom en underskrift kanske?
Inlägg: 2437424
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Paninaro: Tror hinken skulle ha svårt att göra den värvningen, faktiskt.
Ser nog hellre att han fortsätter utvecklas på annat håll än att gå till MoDo efter "one season wonder".
Ser nog hellre att han fortsätter utvecklas på annat håll än att gå till MoDo efter "one season wonder".
+ 4
Sv: Silly season
Ja Löven lär köra över DIF på fredag, synd för vill hellre ha Djurgården som tvåa bakom oss.
+ 2