Smurfen: btw. Man tyckte ju William Strömgren kändes lovande och var ett tapp för Modo när han lämnade. Men vad lyckas han leverera i JVM? Nada.
Inlägg: 2437489
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Härenstam älskar o säga "Sandin-Pelikka" 35 gånger per match. När Norén rör pucken är han tyst.
+ 2