Inlägg: 2437711
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
En helt ointressant sak !!!!
Ser i ÖA att pappa Niderbach har nr 19 🤪🤪
På tal om nr
Ser i ÖA att pappa Niderbach har nr 19 🤪🤪
På tal om nr
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Dom har lite och fundera på där, Det vill inte kugga i?
Det känns som att om dom skulle få en skada på Brodin eller Liss.
Så kommer dom få stora problem?
Dom har lite och fundera på där, Det vill inte kugga i?
Det känns som att om dom skulle få en skada på Brodin eller Liss.
Så kommer dom få stora problem?
Björklöven (b)
Mora (h)
BIK (b)
Modo (b)
Modo (h)
Björklöven (h)
Där får man nog svar på hur bra de verkligen är.