+ 1
Inlägg: 2439330
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Vi kommer vara chanslösa, tänk att vi möter vårt nya bogeyteam, Östesund har axlat Västerviks mantel.
Dessutom har vi senaste fyra fem matcherna spelat dåligt och utan krut och engagemang, så vi får nog vara nöjda om vi kan få med oss nån pinne.
Vi måste upp rejält om detta ska gå vägen!
Dessutom har vi senaste fyra fem matcherna spelat dåligt och utan krut och engagemang, så vi får nog vara nöjda om vi kan få med oss nån pinne.
Vi måste upp rejält om detta ska gå vägen!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tv 6 är verkligen oslagbar i sin reklamkörning:(
Avbrott efter varje skidheat
Avbrott efter varje skidheat
+ 1
Kul med mycke folk på plats, tror vi kan ta jämtarna idag.