Inlägg: 2439472
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
NuMo: Vilket PP!!! Borde varit 2-1, istället gör vi 3-0 hahaha! Dock helt rättvist sett till spelet och skottstatistiken 26-3!!!
Oroväckande dock att ÖIK skjutit 3 skott och kanske borde ha gjort 2 mål! Vi ställer verkligen till det för oss själva alldeles för ofta.
Oroväckande dock att ÖIK skjutit 3 skott och kanske borde ha gjort 2 mål! Vi ställer verkligen till det för oss själva alldeles för ofta.
+ 2
Nu Vela han inte längre. 2-0