Confusius: Det är ett otroligt svagt Modo och ett ännu svagare Östersund, ingen superhög underhållningsfaktor än så länge.
Inlägg: 2439486
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Gavelo: Inte att förringa Modos insats, men ÖIK idag! Lågt försvarsspel ingen vill ha puck, ingen rörelse. Passningarna under all kritik. Trodde dom skulle vara lite bättre med tanke på att dom vann senast mot Modo. Herregud!
+ 1