{5647}: en helt väntad kommentar från en purpurröd modoit🤔🤔som vanligt kolla vad som hänt å kommentera därefter… kanske andas också
Inlägg: 2439775
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Ozzy: Jag förstår. Fakta passar inte din argumentation.
Samtidigt som många är orolig så var vi faktiskt bättre än Löven de första fem matcherna. Hade vi bara orkat fortsätta skulle vi vunnit. Vi få skylla oss själva, för vi hade allt att vinna.
Visst överfallet på Big Sam påverkade oss rejält, men det borde det inte fått göra.
Samtidigt som många är orolig så var vi faktiskt bättre än Löven de första fem matcherna. Hade vi bara orkat fortsätta skulle vi vunnit. Vi få skylla oss själva, för vi hade allt att vinna.
Visst överfallet på Big Sam påverkade oss rejält, men det borde det inte fått göra.
+ 3