MODOJohan: Säger det lag som måste stänga övre etage för 90% av matcherna i HA och sedan kör vågen när det går bra...
Inlägg: 2439818
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Inapat: Man vill ju inte ge sken av att det skulle förekomma någon form av luffarschack på läktaren. Men som någon sa... Vi kan, och vi gör det.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Inapat: varför kommer ni in och är osköna så fort ni råkar vinna en match? Herregud, ni är ju värre än kulltorp i timråboken..
+ 5
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Inapat: Er lada är väl anpassad för att fortsätta i HA, våran är SHL mässig. 😀
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Inapat: mjo, men hade vi haft en islada hade vi inte haft en övre etage att stänga. ;)
+ 11