+ 1
Inlägg: 2439849
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Silly: Fast målen var inga typiska centermål...
Han bör gå som tekande ytter. Sedan är det bara positivt att han är bekväm i centerrollen exempelvis om vi går ner på folk.
Han bör gå som tekande ytter. Sedan är det bara positivt att han är bekväm i centerrollen exempelvis om vi går ner på folk.
+ 1
Tyvärr så tror jag att Vela kommer gå som center,
1: a matchen som han är tillbaka i den positionen så gör han hatrick!
J.D & Woods kommer nog få en nyinköpt lekkamrat! Ytterplatsen var nog bara en introduktion i spelsystemet?
Vela & Brickley kommer ge oss ett starkt PP2