+ 5
Inlägg: 2439871
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Nucky: Nu var det dock inte jag som sa att löven har ett psykologiskt övertag!
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Nucky: Med tanke på att förstafemman varit ur spel ett tag, tycker jag vi gjort det jävligt bra. allt blir bara bättre o bättre framåt vårkanten
+ 3
Gången innan vann vi mot Löven hemma, och jag tycker vi var bättre även i fjolårets slutspel, vi föll dock på en något naiv inställning och lite för många unga spelare i laget.
Men jag hatar dock att älta fjolåret. Det är nya lag och nya förutsättningar, så det som hände då är egentligen så jävla ointressant. Att tro att Löven ska ha en psykologisk fördel pga det är närmast skrattretande.
Försök vara lite POSITIV för en gångs skull. Våga vara det.