Inlägg: 2439903
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett:
Om vi vänder på det. Är det något lag i serien som verkligen vill ha oss i ett slutspel och inte tycker vi är läskiga och jobbiga att möta?
Skulle tro att alla lag helst vill undvika oss tills de blir tvingade att göra det i en final eller att de hoppas att något annat lag skräller och slår ut oss i kvart/semi.
Om vi vänder på det. Är det något lag i serien som verkligen vill ha oss i ett slutspel och inte tycker vi är läskiga och jobbiga att möta?
Skulle tro att alla lag helst vill undvika oss tills de blir tvingade att göra det i en final eller att de hoppas att något annat lag skräller och slår ut oss i kvart/semi.
+ 5
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett: Övertygad om att vi kan slå exakt alla i en matchserie. Men ja, vissa är nog svårare än andra.
+ 3
Björklöven är dock sjukt läskiga då de stundstals har sådant ruskigt anfallsspel...