+ 4
Inlägg: 2442227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Oavsett catch phrases, troligen erbjuds det inte längre för inte tillräckligt många kvinnliga fans handlar supporterprylar och det kostar mer än klubben tjänar på det. Modo är ett privat företag och ska ju inte ägna sig åt välgörenhet. Bara för att ge ett annat perspektiv, alla kan inte bli erbjudna allt bara för att, utan att utnyttja/handla det.
Alt. Kan de vara uppdatering av sortimentet på g?
Alt. Kan de vara uppdatering av sortimentet på g?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Den gröna stubben hoodien i någon av XL storlekarna är perfekt att mysa i soffan framför på spåret i, livet blir inte bättre än så.
+ 2
www.modohockeyshop.se/
Är det inkluderingskonsulten som varit i farten och konstaterat att det här med kön är omodern social konstruktion månne?
Blir väl till att pirattrycka men jag hade ju onekligen hellre stöttat MoDo. Get woke, go broke.