+ 2
Inlägg: 2442283
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Man vill kanske ha varianten där JD kan glida ut mot vänster för söka pass upp i slottet till Vela som skjuter direkt.
Brickley är en bättre passare och säkerligen bättre än Ingman på point så det känns naturligt
Man vill kanske ha varianten där JD kan glida ut mot vänster för söka pass upp i slottet till Vela som skjuter direkt.
Brickley är en bättre passare och säkerligen bättre än Ingman på point så det känns naturligt
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ja, det är faktiskt helt horribelt. Det är inte direkt så att man sett att det finns kapacitet, men att Sveningsson haft otur. Det statistiken säger är väl att han är typ en av de absolut sämsta spelarna i hela laget i PP visar sig också på isen. När han får pucken har han aldrig bestämt sig, så oavsett beslut så drar han ned tempo. Sedan är han inte tillräckligt puckskicklig, så han har högst felprocent i passningsspelet. När han väl skjuter så har han oerhört dålig skottprocent, vilket är till följd av att han aldrig direktskjuter utan låter målvakten komma i position.
Den här parodin måste få ett slut snart.
Den här parodin måste få ett slut snart.
+ 1
Från träningen:
PP1: Woods, Dickinson, Vela, Bernhardt och Näsen
PP2: Brickley, Sveningsson, Niederbach, A Pettersson och Aagaard
Man väljer att byta plats på AP och Vela också. Hade föredragit att behålla som det var i PP1, men tror det här blir bra också.