Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kul med Elton och en ny talang från Svedjeholmen. Han verkar för övrigt ha en helt annan spelstil än storebror Simon, som man en gång i tiden hoppades skulle ta plats som en elak powerforward.