1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507598 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2447065

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: Skulle själv föredra Dif kommande fredag, mest beroende på det drag som jag tror det kommer att bli, mycket MoDo folk och förhoppningsvis utsålt. Förra Dif matchen var magisk, med en fantastisk stämning från båda klackarna. Sedan är Hovet i sig en riktig skitarena tycker jag med hutlösa priser vad än du handlar.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Ok, jag korrigerar... Om man vill stå i klacken och sjunga med andra MoDoiter så är såklart en fredagsmatch på Hovet att föredra.

Är man ute efter en trevlig kväll tillsammans med familjen så tar jag Scaniarinken åtta dagar i veckan.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB