KB: Hur läser man på det forumet?!?!?!
Inlägg: 2451768
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: De skriver fortfarande så man läser från vänster till höger, från topp till botten där uppe i dyngdiket.
grongult.se/
Regga ett nick bara så håller den koll på vart du är i trådarna.
grongult.se/
Regga ett nick bara så håller den koll på vart du är i trådarna.