+ 1
Inlägg: 2451965
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Greg P:
Marenis: +800k (-300 i lön).
Vela: uppskattningsvis 350-500k och 5 månaders lön
Brickley: 1 miljon och ca 5 månaders lön
Halloran: Ca 8 MILJONER?????
Fan vad glada Timrå ska bli. 😂
Marenis: +800k (-300 i lön).
Vela: uppskattningsvis 350-500k och 5 månaders lön
Brickley: 1 miljon och ca 5 månaders lön
Halloran: Ca 8 MILJONER?????
Fan vad glada Timrå ska bli. 😂
+ 9
Sv: Silly season
Greg P: att Modo lagt 10 miljoner på de fyra spelarna är ju kraftigt överdrivet samt att de inte värvat de sista 2 än iallafall, Men tydligt att de satsar i år.
Sen trodde jag innan säsongen att Löven skulle gå upp och känns faktiskt som den störta favoriten fortfarande för mig, har svårt att se Djurgården gå upp om inget drastiskt händer där. Och Modo tycker jag redan nu kan få problem i lite tuffare matcher men har ju såklart en stabilitet som kan bära frukt.
Dock känns det som att det finns många farliga lag i år med Mora, Ssk bland annat men även Västerås tror jag kan bli farliga om dom får ihop det men det känns osannolikt 😛
Sen trodde jag innan säsongen att Löven skulle gå upp och känns faktiskt som den störta favoriten fortfarande för mig, har svårt att se Djurgården gå upp om inget drastiskt händer där. Och Modo tycker jag redan nu kan få problem i lite tuffare matcher men har ju såklart en stabilitet som kan bära frukt.
Dock känns det som att det finns många farliga lag i år med Mora, Ssk bland annat men även Västerås tror jag kan bli farliga om dom får ihop det men det känns osannolikt 😛
Som jag skrivit innan så är jag 100% övrtyagd Modo går upp. Laget som vunnit serien senaste åren har vunnit slutspelet. Nu leder man serien i samma överlägsna stil som Timrå gjorde, finns inget lag i ett slutspel som kan hota. Ni kan slappna av och njuta av avancemanget.