Inlägg: 2451978
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Greg P: Jag tror du underskattar ditt eget lag, Även om truppen är tunn så har de mycket slutspelsrutin och tänder till när det gäller.
Jag tror inte Karlskoga klarar att ta sig till semi men i övrigt så kan alla lag av de andra 5 gå upp, beror helt på form, skador och vilka som möter vilka i final. Bara att spänna fast säkerhetsbältet och njuta av det som kommer från 20/3 och framåt.
Jag tror inte Karlskoga klarar att ta sig till semi men i övrigt så kan alla lag av de andra 5 gå upp, beror helt på form, skador och vilka som möter vilka i final. Bara att spänna fast säkerhetsbältet och njuta av det som kommer från 20/3 och framåt.
Min rank 1. Modo 2. SSK 3. Mora 4. Djurgården 5.Löven.
Löven har för mycket skador som förstört truppbygget men aldeles för ihåliga kedjor där endast förstalinan leverererat och den riktigt bra, antagligen har den överpresereat med. Löven är dessutom enormt skadekänsliga om Schilkey eller Pooley skulle gå sönder överlever man inte en kvartsfinal mot BIK Karlskoga, truppen är aldeles för tunn.
Semifinal i år.