+ 1
Inlägg: 2451999
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Jag tror inte man ska överdriva det här med dålig attityd. Det är få spelare som får spelet att stämma och gör mycket poäng som har dålig attityd t.ex. Det är när det går riktigt dåligt som sånt kryper fram.
Halloran kan nog ha väldigt roligt hos er.
Halloran kan nog ha väldigt roligt hos er.
+ 1
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Marknaden är tunn och Hallonet får hänga med Brickan på Espresso House, Bernie sitter redan där. Bra sammanhållning är viktigt!
+ 1
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Vågad analys i ett skede där det verkar vara som mest en kvart tills Halloran presenteras.
+ 7
Är nog inte den typen av karraktär Karlin/Gradin söker efter.
Som dom sade tidigare, hellre en medelmåtta med rätt karraktär en en stjärna med hängskalle.
Halloran är nog inte aktuell för oss.