Greg P: Källa på den? Har för mig att löven låg någonstans runt 1m dom också.
Inlägg: 2452027
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rurik: Det är vad jag hört. Jag har svårt att se att Västervik skulle släppa han många hundra tusen lägre än så.
Förstår inte riktigt varför ni försöker spela ner att han var dyr. Det hade han varit för Löven med.
Förstår inte riktigt varför ni försöker spela ner att han var dyr. Det hade han varit för Löven med.