Inlägg: 2452073
Svarskommentarer
Sv: Silly season
erjo:
Men vi måste ju tro på honom, han är ju polare med en företagare med stor börs. De berättar ju alltid sanningen och har alltid korrekt info och vinklar aldrig till det som passar för stunden. Vilka idioter vi är som vågar ifrågasätta detta.
Men vi måste ju tro på honom, han är ju polare med en företagare med stor börs. De berättar ju alltid sanningen och har alltid korrekt info och vinklar aldrig till det som passar för stunden. Vilka idioter vi är som vågar ifrågasätta detta.
+ 4
Hur kan du fortsätta att hävda att det var budat 2m när det finns hur många källor som helst som påstår att modo budade ca 1m? Du har fortfarande inte kunnat visa någon egen källa som visar att det du säger är sant.
Nej, försvinn härifrån ditt troll och fortsätt leva i din egna lilla värld.