Inlägg: 2452101
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Finns risk att Hallonet blir en flopp om han ska behöva gå med två iskalla spelare utan självförtroende. Alternativt lyfter han dem genom att visa vart målet ligger.
Sv: Silly season
Nucky: Likt nedanstående talare ogillar jag Hallon, Theo, Filip.. den långsiktiga lösningen gillar jag desto mer. Det är ett tag dit dock. Gillar dock inte det sista.. I min värld Mannberg > Filip just nu.
Hade hellre tagit ner Mikkel till andra och återförenat den kedjan. Hallonet rätt in i en kedja som kan servera mackor och där Vela gör plats.
Edit: Glömde bort Theo här.
Hade hellre tagit ner Mikkel till andra och återförenat den kedjan. Hallonet rätt in i en kedja som kan servera mackor och där Vela gör plats.
Edit: Glömde bort Theo här.
J20 får behövlig hjälp av Jakobsson
När Dickie är tillbaka går Vela ner som center, Nieder ut på en kant med hallonet.
Sven får vila alternativt flyttas ner i 3:e på bekostnad av Mannberg