+ 1
Inlägg: 2452123
Svarskommentarer
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Men, Aagaard hade inte haft samma projected numbers om han inte öst in mål tillsammans med EJK. Enkelt uttryckt. Aagaard gör inte lika många mål med Dickinson som han gör när han spelar med EJK.
Då Dickinson och Woods är vår bästa duo tycker jag att det är slöseri att ha Aagaard där, men det kan vara svårt att spela med dem.
Då Dickinson och Woods är vår bästa duo tycker jag att det är slöseri att ha Aagaard där, men det kan vara svårt att spela med dem.
+ 1
Och läser jag på eliteprospects så kommer han om han håller samma tempo resterande säsong. Så kommer han göra fler mål än han gjort tidigare säsonger.
Sen kanske 1a skulle bli 10% bättre med en annan där.
Men det fungerar och är ett vapen i HA. Då kan resterande kanoner skapa en annan farlig enhet. Så vi har två 1a formationer.