Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modohockey2121: Jo, de har ju SHL-erfarenhet och är inte dumma, så jag fortsätter lita på Karlin och klubben. Jag är ju själv en lat idiot. Längesen man tog på sig grillor på Mycklingstjärnen.