+ 2
Inlägg: 2461837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: jag kommer nog inte vara en aktiv skribent här på forumet, men jag såg matchen live idag i Västerås och Modo är totalt uddlösa egentligen genomgående med en bottennotering i 3:e.
Den så kallade 1:a linan som man ändå får kalla delvis en a-lags kedja i alla fall, skapar inte mycket och än värre dem syns knappt. Dem har 4-5 bra byten och det är på tok för dåligt. Övrigt så tycker jag överlag att det är för tunt material, dem besitter helt enkelt inte mer kvalité.
Är detta vad vi har att jobba med så kommer dem få det extremt tufft.
Sedan till Tex, mål 1 till 3 kan man acceptera att något går in men 4:an skulle jag säga att han har 97 gånger av 100. Han gjorde några fina räddningar, förflyttningar över centrallinjen så nog kommer han att funka men dem som tror något annat än en 2:a bakom Guden tror jag hoppas på väldigt för mycket.
Vart ett litet negativt första inlägg men tyvärr så var J-20 inte bättre….
Den så kallade 1:a linan som man ändå får kalla delvis en a-lags kedja i alla fall, skapar inte mycket och än värre dem syns knappt. Dem har 4-5 bra byten och det är på tok för dåligt. Övrigt så tycker jag överlag att det är för tunt material, dem besitter helt enkelt inte mer kvalité.
Är detta vad vi har att jobba med så kommer dem få det extremt tufft.
Sedan till Tex, mål 1 till 3 kan man acceptera att något går in men 4:an skulle jag säga att han har 97 gånger av 100. Han gjorde några fina räddningar, förflyttningar över centrallinjen så nog kommer han att funka men dem som tror något annat än en 2:a bakom Guden tror jag hoppas på väldigt för mycket.
Vart ett litet negativt första inlägg men tyvärr så var J-20 inte bättre….
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Malmö blir bortdömda för att klubban från Emil Sylvegård snuddar Ortio. Nä MoDo blev inte alls rånade igår.. Inte bitter.
+ 8
Sen har vi ju dessutom tappat två tilltänkta toppcentrar för J20. En innan säsongen ens drog igång och en efter höstserien tog slut.
Freddan Andersson är tränare i Norge.