Trilske: Av det jag sett så ser inte Wernblom särskilt vass ut. Han har fått istid istället för Rosdahl.
Inlägg: 2462019
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gjorde en bra passning i senaste bytet men ja annars rätt blek. Behöver bli starkare och bättre på skridskorna om han ska ta nästa kliv.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
twitter.com/SHLsituationer/status/1621889994796285953 bara kolla på detta , så kan ni säkert undra lite mer om hur BIK kunde få sitt mål godkänt men inte detta
En av domarna som har idag är den samme ni hade igår
En av domarna som har idag är den samme ni hade igår
+ 8