jonsson: Börjar nästan hoppas att MoDo skulle få möta Malmö i en 7-matchersserie istället. Jäklar vad klappkassa dom är. Noll disciplin i denna match i alla fall.
Inlägg: 2462271
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Ja jag saknar tidigare kvalserien med 6 lag, även föregående system med HA lag mot SHL lag var bättre. Två lag fick chansen varje år och minst ett gick upp vill jag minnas. Hade varit roligare att få möta MIF eller HV.