Inlägg: 2462545
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
LaddaFrånTaket: Framförallt blev man orolig efter intervjun med Svelander i Nedsläpp MoDo. Han lät inte stabil.
Modo känns väldigt lätta i närkamperna, passiva i defensiven, dålig kvalite på puckkontroll och passningar. Nej det såg inte bra ut och efter sett matchen så förstår jag varför vi är där vi är i serien. Nu vet jag inte hur bra lagen är som man ev. ska kvala mot men om detta är nivån så tycker jag man bör vara orolig.