+ 1
Inlägg: 2462934
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Man hade ju hoppats att OP skulle vara den spelaren, men verkar inte som att han själv vet vad han vill vara för spelartyp. Men vem vet, kanske att polletten trillar ner i detta slutspel. Känns nödvändigt...
Annars kanske Wernblom får axla den rollen, även om hans fokus bör ligga på att stänka in puckar.
Annars kanske Wernblom får axla den rollen, även om hans fokus bör ligga på att stänka in puckar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Apropå absolut ingenting, Synd att Timrå saknar en moderator. Modano är galen, haha. Dock sorgligt att man inte har någon som styr upp det. Vi har verkligen världens bästa moderatorer
En spelare som all andra lag har som vi blir galna på, men en spelartyp som vi aldrig verkar äga.