La märke till att Wessner dömde i SHL idag. Trodde han enbart dömde i allsvenskan? Han har verkligen gjort en raket karriär som domare må man säga..
Inlägg: 2463024
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: idag var han oerhört konsekvent, blåste inte för nånting.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Han är säkert bundis med många av högsta hönsen i förbundet. Förvånande dock med tanke på vilken gris han var som spelare
+ 1