Hur har Brickley varit? Enbart 2 ass på 9 matcher i MoDo och -2. Känns inte som någon superstart för en spelare som var nästan 1 poäng per match i seriens överlägset sämsta lag.
Inlägg: 2463123
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Väldigt delade meningar om honom, ena stunden kan han vara en toppback och andra stunden högst medioker. Skjuter på tok för lite precis som resten av laget. Men har kommit igång med poänggörandet nu på slutet