Rytter: kan tycka att det spelar ganska lite roll vilken mentalitet du eller jag eller gavelo eller nån annan har, vi är alla losers som spenderar fredag kväll på ett hockeyforum ;) och ingen av oss kommer påverka utgången av modos säsong
+ 7