+ 1
Inlägg: 2466163
Svarskommentarer
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
jonsson: Vi började gå ner oss rejält efter skador på Josh o Woods.
Woods är ännu långt från form fortfarande.
Vi har för närvarande en enda enhet som funkar och det är vår fjärde.
Vi borde kasta om i formationerna o testa nytt, för framåt funkar ingenting, vi gör ju knappt ett mål/match.
Bara Bernhard som skapar lite framåt och det räcker ju inte.
Vår stjärnvärvningar är ju bra spelare i sig men har inte gjort laget bättre.
Woods är ännu långt från form fortfarande.
Vi har för närvarande en enda enhet som funkar och det är vår fjärde.
Vi borde kasta om i formationerna o testa nytt, för framåt funkar ingenting, vi gör ju knappt ett mål/match.
Bara Bernhard som skapar lite framåt och det räcker ju inte.
Vår stjärnvärvningar är ju bra spelare i sig men har inte gjort laget bättre.
+ 1
Undra hur det hade varit om vi inte värvat Brickley,Vela, det var väl då spelet började gå dåligt?