+ 7
Inlägg: 2466171
Svarskommentarer
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
henkeiskogen: Jag sa inte att vi var dåliga igår eller att vi inte saknade våra nyckelspelare.
Jag kommenterade ett inlägg angående våra nyförvärv. Jag håller inte med om din åsikt angående Brickley, visst håller han pucken, men oftast alldeles för ofta och han sätter enligt mig ofta sin backpartner i skiten.
Jag kommenterade ett inlägg angående våra nyförvärv. Jag håller inte med om din åsikt angående Brickley, visst håller han pucken, men oftast alldeles för ofta och han sätter enligt mig ofta sin backpartner i skiten.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
henkeiskogen: Haha ryska matcher, är det att flyga Su57 till bortamatcherna, byta om i en lada med björnar och dricka brännvin ur Ikea glas innan nedsläpp?
😅
😅
+ 1
Sen saknade vi JD, Ingman och Aagard (som förvisso brukar bli psykad av Rahimi). Men det är 3 av våra bästa spelare. Sitt ner i båten.
10 matcher till för att sätta formen. Sen kör vi 12 rska matcher med vinst...