Nån som har koll på om Mora har fullt lag ikväll med tanke på magsjukan dom hade?
Inlägg: 2466317
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: jon ska ha skit för mycket, han har svårt att fylla fransk skor, men samtidigt gick jag in på moras hemsida för att få information om din fråga och det är ännu sämre, så det kan alltid bli värre :)
enda jag tror att jag vet är att ljunggren inte spelar
enda jag tror att jag vet är att ljunggren inte spelar