Ska bli intressant att se hur det kommer gå för Tex ikväll. Hade varit tråkigt om han är ett såll första matchen i comebacken...
Inlägg: 2466326
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Tror inte Tex är så mycket att oroa sig för, det är värre med målgörandet, det ororar.
Vi har väl knappt gjor mer än två de senaste 10 matcherna, Västervik undantaget,
Varit direkt svagt framåt alltför lång tid nu.
dags att vakna till liv nu
Vi har väl knappt gjor mer än två de senaste 10 matcherna, Västervik undantaget,
Varit direkt svagt framåt alltför lång tid nu.
dags att vakna till liv nu
+ 1