Gavelo: Är ljunggren med? Han har ju saknats de senaste matcherna, hade varit skönt att slippa honom!
Inlägg: 2466329
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Läste från en Morasupporter på twitter att Ljunggren gick runt med kryckor och stövel för bara några dagar sedan, blir förvånad om han är spelklar.
+ 1