KB: ja vi håller samma klass som Modo idag 😎
Inlägg: 2467220
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jessy: MoDo har varit spelmässigt klart bättre än motståndarna. Nu har ni rejält flyt och kvitterade efter att ha varit utspelade av nästjumbon.
Nej, ni håller verkligen inte någon hög klass spelmässigt.
Nej, ni håller verkligen inte någon hög klass spelmässigt.
+ 1