dempa: Hyfsad otur. Trist för Anton.
Inlägg: 2467334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Daniel Wessner i all ära,, men detta rån tar nog priset.
En måldomare som alltså glömmer att rita in linjen i VAR-systemet och kan därför inte döma offside på en solklar offside situation , som naturligtvis leder till en sen kvittering.
Det är såklart illa men ändå lite komiskt.
En måldomare som alltså glömmer att rita in linjen i VAR-systemet och kan därför inte döma offside på en solklar offside situation , som naturligtvis leder till en sen kvittering.
Det är såklart illa men ändå lite komiskt.