Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Axel Holmströms vara eller icke vara i Liiga-klubben Sport har varit på tapeten den senaste tiden. Nu börjar svensken ställa in sig på att avsluta säsongen i den finska klubben.
– Om inget speciellt inträffar så stannar jag här, säger han till Iltalehti.
Idag 08:44