+ 2
Inlägg: 2468014
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Wernblom skulle vara välkommen, helt klart. Kanske Gradin kan ordna en deal ändå. Killen borde få lira i MoDo och få tillgång till vinnarvattnet igen.
+ 2
PP1 Näsén, Bernhardt och Woods.
Vela och Dickinson
PP2 Halloran, Brickley och Wernblom.
Aagaard och Ohlsson
Vi var trots allt bästa laget i PP under en lång period tills Woods och Dickinson gick sönder, men kanske viktigare att vi tränade ned oss så vi tappade tempo.