+ 1
Inlägg: 2468015
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Inte bara att han går utan kryckor eller gips, utan det såg ut som han hade varit i gymmet och kört.
Bra att han ser ut att kunna träna lite iaf, då kanske det är realistiskt med comeback där runt månadsskiftet. Börjar han gå på is inom 1-1,5 vecka är det riktigt positivt.
Inte bara att han går utan kryckor eller gips, utan det såg ut som han hade varit i gymmet och kört.
Bra att han ser ut att kunna träna lite iaf, då kanske det är realistiskt med comeback där runt månadsskiftet. Börjar han gå på is inom 1-1,5 vecka är det riktigt positivt.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Fast, det är väl känt sedan någon vecka? Skadar såklart inte att upprepas.
+ 1
Alltid nått