Inlägg: 2470199
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
Saleva:
Ja det är riktigt jävla provocerande av en assisterande kapten.
Synd att Theo, Umegård, Styf behövs i J20, dom har ju energi och åker skridskor iaf. Både Umegård och Theo skulle bidra mer än OP gör just nu.
Ja det är riktigt jävla provocerande av en assisterande kapten.
Synd att Theo, Umegård, Styf behövs i J20, dom har ju energi och åker skridskor iaf. Både Umegård och Theo skulle bidra mer än OP gör just nu.
Det är bara att höra på honom, OP, i pausintervjun. Totalt jävla oengagerad, citat "Vi får hoppas att det vänder nån dag" slut citat.
Han ska alltså vara MoDos energispelare.