Inlägg: 2470224
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{9108}: Du läste meningen längst ner i mitt första inlägg va? Annars blir jag orolig. ;)
Sv: Almtuna IS - Modo Hockey 2023-02-15
{9108}: låter som en trolig anledning, sett tillbaka på 20 omgångar är vi ett av bottenlagen.
Tur vi vann i början och inte är indragna i nedflyttningsproblematiken.
Vi blir jar i HA , iallafall fall., det är klart redan nu!
Tur vi vann i början och inte är indragna i nedflyttningsproblematiken.
Vi blir jar i HA , iallafall fall., det är klart redan nu!
kanske så är det att Karlin och Gradin är på väg att ta över TAIF nästa säsong så dom har slutat bry sig om i år