+ 5
Inlägg: 2473610
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Såg att Aagaard varit inne och lajkat massa kritiska tweets igår efter matchen, bland annat om just den situationen. Snacka om självskadebeteende.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Antar att sebbe inte vill slå en icing, istället passar han Aagaard och börjar racet för att hinna först ner.
Alternativt bara för målkåt, har ingen chans på mål så passar i sidled.
Hursomhelst alldeles för dåligt.
Alternativt bara för målkåt, har ingen chans på mål så passar i sidled.
Hursomhelst alldeles för dåligt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDoNörden: Sebbe som ska vara en boxplayspecialist borde veta bättre, bedrövligt att han är ansvarig till två tappade poäng
+ 1
twitter.com/hockeyallsvensk/status/1626845634140557313?s=46&t=1EEWcKl3PS_Ji1S9Tz26VA