Inlägg: 2473791
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren:
Jag gissar också på Vigge, som dessutom funkar i båda ligorna.
Jag gissar också på Vigge, som dessutom funkar i båda ligorna.
Hur attraktivt är det att spela i HA som 27-åring? Börjar pengarna bli viktiga då? Vad tjänar man i utlandet kontra HA?
En del svenskar har på sistone valt att spela i Tjeckien och tyska andraligan. Borde tyda på att attraktionskraften är högre där numera. Högre löner än tidigare.