+ 1
Inlägg: 2475849
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox: Visst var det väl Lindgren? Lätt att blanda ihop alla våra junisar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox: Hade varit rätt sjukt om vi pratat om att pensionera Sellgren.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox:
Tänker att twitter inte är det vettigaste forumet här i världen, lär ju finnas många aningen vettigare sskare än det där.
Tänker att twitter inte är det vettigaste forumet här i världen, lär ju finnas många aningen vettigare sskare än det där.
+ 4
Kanske minns jag fel men jag vill minnas att vi aldrig pratade om att pensionera Sellgren efter smällen på Sam. Trist att läsa även om jag har förståelse för att de är ledsna över Vidells frånvaro.