puffe: nja, hade det låtit samma verkligen?
Inlägg: 2476078
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Nu tycker jag det verkligen är en olyckshändelse och att Niederbach visar full ånger direkt, men tror drevet hade gått oavsett lag, blir en stjärna skadad är supportrar oftast inte helt objektiva och förstående, Så svaret är Ja
+ 1