TickledDonkey: Du har ju också John Q. Som lirat en sväng i Leksand.
Inlägg: 2476302
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Jo men han känns lite för bra och gissningsvis dyr för att spela i ett Hockeyallsvenskt MoDo iallafall.
+ 1