+ 10
Inlägg: 2476599
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: I ett absolut drömscenario så skulle det lossna rejält för Riley och Halloran imorgon med 2+1 på båda. Men det kanske är att drömma för mycket...
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Jag är också sur-Jämte och börjar bli sur på riktigt. In med pucken för i helvete!!!
+ 5
Om MoDo inte tar sig samman nu och spöar VVik ordentligt i morgon, trots skador och avstängning, så blir jag nog rätt så matt på MoDo, någon jävla ordning får det börja på och bli,